Tässä hieman toissapäiväisiä ostoksiani!

Tämä tekonahkatakki oli kyllä erittäin ihana löytö! Niissä kaupoissa, joissa minä tapaan käydä, nahkatakkien pienimmät koot loppuvat usein nopeasti. Nyt minulla oli tuuria, sillä olin selvästi oikeassa paikassa oikeaan aikaan! Takki on ihanan lyhyttä mallia. Väri on tuollainen hieman punertava ruskea! Näitä oli myös mustia, mutta minä pidän enemmän ruskeasta, se on jotenki lämpöisempi, eikä anna niiin kovaa vaikutelmaa! Odottelen vain että tulee hieman viileämmät ilmat, jotta saan laittaa tämän ihanuuden päälleni ;). ROCK!

Tekonahkatakki 49.90e (h&m)

790853.jpg

Sitten hankin nämä ihanat, suositut, korkeavyötäröiset shortsit!  Jotenkin niin ihastuin heti näihin! Nämä vaativat vain paksut, kivat sukkahousut alle syksyksi. Äitini osti minulle myös kirkkaanpunaiset polvisukat alennuksesta sekä oi niin ihanan värisen Mavalan kynsilakan.

Shotsit 34.90e Vero Moda

Mavala kynsilakka väri "juice" n.4-5e Citymarket

Polvisukat 1e Citymarket

790849.jpg

790851.jpg

Ihana nappirivistö shortseissa! <3